Thursday, August 24, 2006

quien sabe...

ayer me emocioné leyendo El último lector, ya he descubierto quien es: Che Guevara. Me acordé que una vez J. me explicó que el Che era asmático, yo también lo era, me dijo que los asmáticos somos gente especial. Pensaba en esto y sigo leyendo y entonces Ricardo Piglia habla del asma y de la lectura, de su relación, y me dió un vuelco el corazón.

Hace poco me encontré con J. en la calle, él también estudió filosofía, como G., le expliqué lo de mi blog, no he vuelto a saber de él, quizás olvidaste el nombre, o quizás no, y ahora estés leyendo esto...

2 Comments:

Blogger Flaneuse said...

t'havia perdut la pista i m'has alegrat el dia gris d'agost en retrobar-te per aquí. un petó, sue!

11:03 AM  
Blogger lorian said...

ei, flaneuse, tu sí que m'has alegrat el dia!

gràcies

et vaig deixar un comentari en un post que parlaves sobre persones famoses que t'havies trobat al carrer, però no sé perquè no va quedar gravat,t'ho explico aquí:

un dia al carrer avinyó, sortint d'una botiga vaig ensopegar amb el John Malcovich, i t'asseguro que fa tanta por com fent de Valmont!

i un altre dia, un diumenge al matí, al yacuzzi del gimnàs, estava jo sola i entra l'Antonia Dell'Atte i se'm fot a cantar! em va fer gràcia que tu també parlaves d'ella!

12:50 PM  

Post a Comment

<< Home