Tuesday, March 18, 2008

tu i jo som dos pistatxos tancats, podria ser molt pitjor,

jo sóc un pistatxo tancat convençut i solitari, avui estic lúcid i ho entenc tot i perfectament, la meva missió a la terra és ser el que som, ser qui som, ja t'ho vaig dir "jo no som un altre, jo som jo" també vaig voler saber si tu erets tu, "sí" vares contestar, ara ja ho sabem, ara ja ho sé, seguiré la corrent, seré l' àtom passiu, i no pens forçar pus mai més cap situació, fin.

El misteri de l'amor
Joan Miquel Oliver

avui al metro un noi se'l llegia, jo crec que mai m'he rigut tant llegint un llibre, i mal que em pesi, me n'he llegits uns quants, crec que em podria passar tota la vida llegint-me aquest llibre, vale, aquí m'he passat, crec que en Joan Miquel i jo mos entendríem, fin.

7 Comments:

Blogger Marcos Loopez said...

no tiene nada que ver con los pistaxos y sí con el hemisferio: derecho derecho

tu alterego no para de comentar, debe de ser un poco inquieto ¿verdad?

bss lori

5:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

derecho, tu eres de los míos! :)

¿qué alterego?

lorian

5:52 PM  
Blogger Unknown said...

lo he recién empezado y sí, tienes razón ;) me gustaaa!

5:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

a todo el mundo le encanta, no conozco a nadie que no le haya gustado, es un libro que sorprende, nada fácil a estas alturas...

lorian

8:27 PM  
Blogger Marcos Loopez said...

¿lo hay en castellano?
busco algo que sorprenda que me aburre todo libro que cae en mis manos

buena semana

6:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

hola aerostar!

no está traducido, no sé si lo traduciran, no creo, aunque alguien debería hacerlo

todo bien?

un beso!

lorian

7:16 PM  
Blogger Marcos Loopez said...

hola lori!!!

esperemos que lo traduzcan luego que de tus gustos me fío

todo bien todo bien lori, más que liado con el trabajo y el proyecto amateurs, y tu ya veo que hoy acabaste el trabajo, espero que estés bien mucha suerte

bss

8:32 PM  

Post a Comment

<< Home