Saturday, July 12, 2008

mira,

no penso dir res més, perquè sempre que dic alguna cosa al cap de dos segons penso la contrària, així que val més no dir res, callada, si estàs callada no la cagues, no sé per quina raó sempre haig de tenir una opinió de tot, de tot, i quan menys idea tinc del tema, més opinions en tinc, i, sobretot, més contundents, perquè si les opinions no són ni contundents ni vehements ja em diràs quina mena d'opinions són...i ja està, només volia dir-vos que a partir d'ara no opinaré.

de res

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jo opino que hauries de seguir opinant, i tampoc no tinc ni idea de que parles, i ni tant sols et conec, pero mira, tambe hi dic la meva.

8:11 PM  
Blogger Rubèn said...

Opino exactament igual però no estic gens d'acord.

12:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

jajaja, doncs em sembla molt bé, gràcies als dos, però la veritat és que no m'ho crec ni jo que deixaré d'opinar...

lorian

8:42 PM  

Post a Comment

<< Home